Sponsorer

torsdag 9 augusti 2012

Investering och planering för kommande säsong

Efter punktering varannan vecka i sommar på min cykel bestämde jag mig för att införskaffa en ny. Har länge drömt om en mountainbike. Igår gjorde jag slag i saken och satte mig i bilen och åkte iväg till Oulu. Hann med en timmes promenad i höststormen och regnet före jag for eftersom jag var rädd att inte hinna träna på kvällen.

Jag fick toppen service på Pyörä-Suvala, och med hjälp av Marko bestämde jag mig för en Treak. Jag har ju så svårt att bestämma mig så det var kanske inte så smärtfritt som det låter. Men jag är nöjd med mitt beslut :).

Vi hann även diskutera och fundera lite på vinterns träning och kommande säsong. Jag är hyper motiverad ;). Hoppas att det håller i sig. När jag kom hem bytte jag kläder o tog cykeln ur bilen och for ut på premiärtur. Måste ha sett bra ut när jag kom cyklande med ett leende till örorna. Men som sagt, den som säger att de inte blir lycklig av materiella ting ljuger :P hihi

Nu gräsklippning, mat och sen CYKLA :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar