Sponsorer

tisdag 16 februari 2016

Tävlingsdebut försnack

Solen skiner ute på snöklädda träd. Jag känner mej förväntansfull, taggad, nervös, spänd och grymt lycklig  🤓

Om bara några dagar skall jag göra tävlingsdebut på skotern... och nej jag har ingen aning om vad jag håller på med men det kommer att bli otroligt kul. Tävlingarna är skoter sprint på lördag och söndag. På lördagen är tävlingen i Sonkajärvi och på söndagen är det Kajaana som gäller. Det skall bli spännande att prova något nytt och målet blir att komma imål båda dagarna. Utan att bli alltför sentimentalt känns dethär extra speciellt eftersom jag inte har tävlat på så länge.

Träningsmässigt blir det rätt så lugnt denhär veckan, styrka och massage igår, spinning ikväll, feel free to join me at 18 o'clock at Fitness 😃 Sen ett löp pass och lite funktionell träning med egen kroppsvikt.

Pappa, mekanikern, coachen, stödet och han som alltid finns där lägger ihop skotern som bäst och bästa kusin @cripplegraphics skall fixa utseendet på min skoter och lägga till tävlingsnumrorna. Rekommenderar verkligen Jan Puura om ni behöver ett nytt utseende på skotern, via cripplegraphics på instagram hittar ni flera exempel på hans kreativitet.

Följ gärna mej på instagram marikalonnvik_racing

Take care 😘




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar