Sponsorer

söndag 6 maj 2012

Trouble in paradise

En fin dag på crossbanan. Tyvärr bråkade moppen. :/ Vet inte om stackarn är i trotsåldern eller vad som är pågång. Den ville inte alls gå på låga varv så jag låg ju nästan över styret innan jag var ur kurvorna. Tänkte att jag prövar ett varv till, då dog den helt, så det var bara att ta av sig hjälmen och skjuta den från banan till bilen. Hihi, ja de säger att de e tungt att köra, men tacka vet jag, jag kör nog hellre än skuffar moppen av banan.

Jag hann redan tänka : ja hur ska de gå, sarjacross på tisda och tävling på lörda, har jag nått att köra med?! jag är ju lite smått hysterisk men höll mej lugn ida :P Pappa till räddning än en gång :) troligtvis är det nått skräp i förgasaren för den fick inte tillräckligt med bensin. Efter lite skruvas gick den igen, nått litet är nog kvar för fick nog inte all effekt ur den men huvudsaken att den går :) hann redan hota moppen med att jag byter ut den mot en kawasaki om den inte börjar gå :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar