Sponsorer

söndag 27 maj 2012

De e mycke nu :)

Mycket händer nu. Vi körde sarjacross i Kurikka i tisdags. Körningen blev till ingenting för mej. Körde dessutom på en kille, det var hemskt obehagligt. Så tisdagen var ingen hit. Men...

Igår lördag var jag på läger till Kestilä. Det var jätte kul. Jag fick helt klart tillbaka motivationen för att köra och självförtroendet fick sig en riktigt boost. Hoppade två dubbelhopp jag aldrig trodde jag skulle hoppa. Plus att jag dubblade whoops, oj oj. Jag är fortfarande helt euforisk :)

Dessutom kom pappa hem idag med en ny moppe :) Min pappa är bäst ingen protest. Livet är underbart just nu. Fick vara och pröva den ida. Det var förståss ovant. Men roligt. Den var aningen styvare än min andra och troligtvis blir det väl nog att byta framfjädringen till mjukare fjädrar så att den inte slipper och slå som den gjorde nu. Men elstart, herregud vilken bra uppfinning det är. Det e mycke nu, men mycke bra saker. Skulle vara att sikta  på sarjacross i Alavus på tisdagen då.

Nu skall det börja gå undan :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar