Sponsorer

tisdag 12 juni 2012

Mera träning

Huh... Ååh vad jag trivs på nya moppen :)

Var i torsdags till Kestilä och tränade. Blev en hel del nya tips då igen. Skall försöka satsa på att köra i lite högre växlar och gasa. Det var väl de viktigaste :P Tyvärr hade jag ätit lite dåligt och orkade int klra helt fullt. Får skärpa mej med ätandet. Har fått ett matprogram och tips på träning så efter USA resan. Ja, jag åker till USA på lördag och är borta 3 veckor. Skall bli helt sjukt kul men tyvärr blir det inte mycke körning. Hoppas på att få köra nått men får se. Träning blir det åtminstone. :)

Fredagen och helgen har jag tillbringat i vågrätt läge mestadels :/ Blev förkyld, helt slut i kroppen, snuvig och sjuk hals så har varit tvungen att lämna körningen. Pappa har dock hunnit med lite service och nya fram fjädror är på plats :)

Idag har vi kört sarjacross i Solf. Varmt var det. Skönt sådär när man står i depån, inte så skönt när man kör... men man ska inte klaga när sommaren kommer :). Min körning gick sådär. Hade lite fokus på att inte använda första växeln alls för att få mer fart, gick ganska bra. Fick hoppat ett nytt hopp också som jag är jätte nöjd med, kuuul :). Första heatet orkade jag köra helt bra men i andra kändes nog förkylningen av. Men detta är ju bara träning och träning fick jag.

Nu stretcha och mera stretch och magträning imorgon.

I <3 Motocross :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar