Sponsorer

fredag 15 juni 2012

Läger med Jussi Vehviläinen

Igår var det Kurikka som gällde. Fick vara på läger med Jussi Vehviläinen. Han är verkligen jätte bra. Ger individuell konstruktiv kritik och kan förklara varför man ska göra på ett visst sätt. Perfekt för mig :) Jag får träna på att välja spår i upphopp, använda högre växlar och köra fortare. Ja, det senaste är väl lättare sagt än gjort men man kan ju försöka åtminstone.

Fint väder hade vi också. Vi började kl.14 och höll på till 21. Blev 3 timmar till på timmätaren. Kan säga att jag var rätt så mör efteråt. Men var riktigt nöjd, hoppade tre nya hopp och körningen kändes bra. Måste medge att ja var rätt så frustrerad där i ett skede under dagen men det hör till :P Dagen avslutades med startträning. Har tidigare bara startat i ettan med prövade starta från tvåan och det funkade riktigt bra. Kul.

Nu blir det 3 veckors paus pga av en resa till USA. Som tur har vi prickat in resan så att jag inte missar några tävlingar. När jag kommer hem blir det att börja ladda för tävlingarna.

Passar på att lägga in bild på nya moppen också. Vi kommer så jätte bra överens :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar