Sponsorer

söndag 22 april 2012

Abstinens

Jag har haft världens abstinens besvär efter att vi kommit hem från Sverige. Fick köra fem dagar där och nu mitt i allt gick det 2 veckor utan att ja fått köra pga av vädret här och jobbet. Igår regnade det och jag hade nästan gett upp hoppet på att det skulle gå att köra idag. Men det blev åka av i Härmä. Vi körde på en del av banan eftersom det var rätt blött. Men gott så, man blir ju bara så lycklig av fyrtakts ljud och doften av bensin. Jag älskar verkligen det jag gör :) hihi.

Körde ungefär en timme, tillräckligt för att få pump i armarna och ömma handflaor :) Fick lite draghjälp av killarna också. Toppen.

Lördagen och min första cross country tävling närmar sig. Ser jätte mycket fram emot det, dock med lite skräckblandad förtjusning. Om vädret fortsätter såhär lär det bli rätt så blött och halt men de får man ju se då. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar