Sponsorer

söndag 14 april 2013

Första dagen med sommarskor

Idag blev det premiär för sommarskorna. I kokkola har banan torkat upp så bra att det gick att köra med sommardäck. Oj, vilken lycka såhär i efterhand :). Men det var inte känslan när jag körde de första varven idag. Det har ju regnat och banan var rätt så våt och hal. Det slängde till höger och vänster och jag hann nog tänka att .. jaaaahaa... oj va roligt dehär va NOT...

Men med lite små justeringar av dämpningen på moppen och mera körning blev det super kul och jag var ett enda stort leende. Lerigt förståss, men det hör till. Lite smutsig ska man nog va :P Det var en hel del folk som hade hittat till banan, vilket var roligt.

Jag är nu super nöjd, börjar liite smått fundera på första tävlingen också. Kommer att köra en CrossCountry tävling i Panssari 28 april. Körde den även förra året och de var en riktigt bra början på säsongen. Hoppas att denna blir lika bra.  

Hoppas att ni haft en lika bra söndag som jag har haft ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar